PROJEKT BESKRIVELSE
2019-2021
LHCom har udviklet en Chatbot for Halberg Rassy Club, og giver klubbens medlemmer support, 24/7/365, og mulighed for, i et almindeligt sprog, at få svar på deres spørgsmål om bådtyper, problemløsninger og selve klubben.
Værftet producerer stadig mange både, og antallet af medlemmer i HR-Club er hastigt stigende. Derfor blev ny teknologi blev taget i brug, til støtte og service for klubbens medlemmer.
IBM Watson Chatbot
Et genkendeligt icon nederst på klubbens website, gør at man nemt kan få svar på sine spørgsmål. Og ved at spørge om brugerens navn, gøres kommunikationen mere personlig.
Brugeren præsenteres for et link til hjælp i selve kommunikationen, så vedkommende instrueres i hvad der kan spørges om.
Mange små og store firmaer sparer idag rigtig mange penge på at kunderne selv søger svar på deres supportspørgsmål via Watson, og derved får en god kundeoplevelse 24 timer i døgnet!
Watson bygger på velkendt AI teknologi, og er en del af IBM Cloud, som er IBM's løsning i "skyen".
LHCom har specialiseret sig i undervisning og opbygning af IBM Watson Assistant Chatbots, så kontakt os gerne for yderligere info på Tlf: 2216 0483 eller Email: Lars@LHCom.dk
PROJEKT DETALJER
-
Kompetencer:
BRUGER GRÆNSEFLADE