STRUERS


PROJEKT BESKRIVELSE

2020

LHCom holdt kursus for Struers i 2020 og lærte dem både at opbygge og vedligeholde en "IBM Watson Assistant Chatbot" for at gøre data om deres produkter mere søgevenlige.

På 3 timer lærte jeg 10 af deres ingeniører og sælgere at håndtere deres eget IBM Cloud og efter kurset kunne de alle bygge en Chatbot fra bunden, med både Intents, Entities og Dialogs.

De lærte også at teste deres chatbot via Watson's Analytics, og vi gennemgik hvordan man fejlfinder i en chatbot, og hvordan man implementerer chatbot'en i fx. Wordpress.

Hør mere om kurset her: https://vimeo.com/388279587

En Watson Chatbot yder dine kunder god support, 24/7/365, og giver dem mulighed for, i et almindeligt sprog, at få svar på deres spørgsmål om dine produkter og serviceydelser.

Watson bygger på velkendt AI teknologi, og er en del af IBM Cloud, som er IBM's løsning i "skyen".

Mange små og store firmaer sparer idag rigtig mange penge på at kunderne selv søger svar på deres supportspørgsmål via Watson, og derved får en god kundeoplevelse 24 timer i døgnet!

LHCom har specialiseret sig i undervisning og opbygning af IBM Watson Assistant Chatbots, så kontakt os gerne for yderligere info på Tlf: 2216 0483 eller Email: Lars@LHCom.dk

PROJEKT DETALJER