LHCom har holdt kursus online for Atea i IBM Watson Assistant Chatbots

2021

Atea hyrede LHCom til at undervise deres sælgere og projektledere i at bygge og træne deres egne IBM Watson Chatbots, i hver deres IBM Cloud. De lærte at bygge  en “IBM Watson Assistant Chatbot” fra bunden, med både Intents, Entities og Dialogs, samt teste og evaluere på brugernes interaktion med chatbotten.

IBM WATSON ASSISTANT
Kurset indbefattede også at Atea blev fortrolige med JSON koden som ligger til grund for en IBM Watson Chatbot, og at kunne rette i koden og reimportere den. De blev også i stand til at udvide funktionaliteten for chatbotten på den mest effektive måde.

WATSON DISCOVERY
Ateas kursister lærte også at integrere deres Dialog skill med et Watson Discovery, så de selv kunne lægge data ind og få Watson til at søge i dem og linke til yderligere info i svaret.

Kursisterne sluttede af med at implementere deres chatbot i WordPress, så de fik arbejdet med den i et udbredt CMS system og set den i real life.

Kurset er iøvrigt testet og godkendt af IBM, som har været på kursus hos LHCom på Værftet i Køge.

Kontakt os på Lars@LHCom.dk hvis du ønsker uddannelse i at udvikle IBM Watson Assistant Chatbots.