Atea hyrede LHCom til at undervise deres sælgere og projektledere i at bygge og træne deres egne IBM Watson Chatbots, i hver deres IBM Cloud. De lærte at bygge en "IBM Watson Assistant Chatbot" fra bunden, med både Intents, Entities og Dialogs, samt teste og evaluere på brugernes interaktion med chatbotten.
IBM WATSON ASSISTANT
Kurset indbefattede også at Atea blev fortrolige med JSON koden som ligger til grund for en IBM Watson Chatbot, og at kunne rette i koden og reimportere den. De blev også i stand til at udvide funktionaliteten for chatbotten på den mest effektive måde.
WATSON DISCOVERY
Ateas kursister lærte også at integrere deres Dialog skill med et Watson Discovery, så de selv kunne lægge data ind og få Watson til at søge i dem og linke til yderligere info i svaret.
Kursisterne sluttede af med at implementere deres chatbot i Wordpress, så de fik arbejdet med den i et udbredt CMS system og set den i real life.
Kurset er iøvrigt testet og godkendt af IBM, som har været på kursus hos LHCom på Værftet i Køge.
Kontakt os på Lars@LHCom.dk hvis du ønsker uddannelse i at udvikle IBM Watson Assistant Chatbots.
Udvikling af integrationsmodul mellem Aware’s CRM-System TheWinner og Lotus Notes. Modulet blev udviklet i VB, idet TheWinner i forvejen var kodet i dette sprog.
Design og udvikling af Notesapplikationen CeraDoku til scanning og arkivering af skøder, lejekontrakter o.lign. Databasen benytter kundens eksisterende CRM-System til vedligehold af kundeinformationer m.m.
Videreudvikling og tilretning af det eksisterende adm.system, som jeg udviklede for dem i 2003.
2003
Design og udvikling af system til administration af firmaets servere og diverse hardware. Systemet håndterer dynamisk forskellige operativsystemer og gør udstrakt brug af dynamiske tabeller i Notes.